خرید بازی Super Street Fighter IV Arcade Edition

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
10:12
چهار شنبه 22 تير 1390

خرید بازی Super Street Fighter IV Arcade Edition       قیمت: 3,000 تومان

مدل: نسخه آرکید بازی دعوای خیابانی 1dvd

http://www.p30gamers.com/image/cache/Super%20Street%20Fighter%20IV%20Arcade%20Edition-500x500.jpg

یک بازی درخشان که توسط کاربران و خبرنگاران سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین بازی های مبارزه ای نام گرفته. مجموعه ای از شخصیت های درجه یک و کلاسیک از اپیزودهای قبلی این بازی و افراد جدیدی که یک سمت مبارزه ی دوطرفه قرار می کیرند در بهترین سری از نسخه های این بازی را مشاهده خواهید کرد. T. Hawk, DJ, Guy, Cody, Adon در مبارزاتی بی رحمانه با یکدیگر درگیر می شوند.4 شخصیت جدید یعنی برادران Yun و Yang و Oni و Evil نیز به این بازی اضافه شده اند.


هر چند این نسخه تنها نسخه ای نیست که قهرمانان جدید را معرفی می کند. بسیاری از امکانات کلیدی بازی original Street Fighter IV و Super Street Fighter IV در این نسخه جمع آوری شده اند.بدون شک ، طرفداران این سری بازی های مبارزه ای افسانه ای ، از روش آنلاین جدید و دیگر تغییرات چشم گیر این بازی قدردانی می کنند.

امکانات :
-    کلاسیک و مدرن.فرم اصلی این بازی مانند بازی های دوبعدی سنتی می باشد.هرچند قهرمان ها و دنیای بازی کاملا 3 بعدی بوده و با کمک از تکنولوژی های کاملا مدرن ساخته شده اند.
-    بازی تمام امکانات نسخه های قبلی را نیز دارد و هر کدام از آنها می توانند از ابتدا انتخاب شوند.
-    برای مبتدی ها و حرفه ای ها.این بازی دارای تنظیماتی برای افراد مبتدی و حرفه ای بوده.هر دوی این افراد خودشان را در مبارزه ای جدی خواهند دید اما هر کدام در سطح توانایی های خودشان. به صورت سنتی از 6 دکمه پشتیبانی کرده و مبارزات دارای طرحی 2 بعدی هستند.

نیازمندی های سیستم :
-    سیستم عامل : ویندوز Xp/Vista/ Seven
-    پردازش گر : Intel Pentium 4 2.0 GHz
-    رم : 1 گیگابایت
-    هارد دیسک : 4.5 گیگابایت
-    کارت گرافیک : 256 مگابایت رم /

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 4090
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 4090

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک